Samsung UE46F6750SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F6750SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Fred Prius 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Mooi strak model met alle mogelijkheden die je maar kunt wensen.
Ben bezig aan een ontdekkingsreis m.b.t. de vele mogelijkheden.
Zelf uitvinden kost wel wat moeite en tijd maar ik ga er voor.
Is inmiddels mijn tweede Samsung TV en op basis van de eerste ervaring weer voor dit merk gekozen.

ASBreda 26-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Een maand in bezit, bevalt tot nog toe erg goed. Hebben een soundbar van Sonos aangesloten, kan over de geluidskwaliteit van de tv zelf niet goed oordelen.

De bediening met stem/bewegingen hebben we uitgezet omdat de tv anders tijdens het kijken denkt dat er een opdracht wordt gegeven terwijl we metelkaar praten.

Mevrouw IJzerman 25-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Ik moet alles nog uitzoeken, maar tot nu toe is het een fantastische TV.
Geluid: het geluid is goed. Kan er niets bijzonders over zeggen. Gewoon mooi, helder geluid.
Beeld: Super strak! Echt een genot om naar te kijken.
Mogelijkheden & Gebruiksgemak: Ik moet nog heel veel ontdekken, maar het is eigenlijk heel gebruiksvriendelijk. Onze dochter van 2,5 weet al hoe het een en ander werkt en we hebben het apparaat pas een dag!
Vormgeving: Ik vind vooral de smalle rand erg prettig, dit is een groot contrast met onze oude televisie. Deze was qua formaat ongeveer hetzelfde, maar had een erg brede rand. Bij deze televisie heb je beeld, met een smal randje. I love it!
Duurzaamheid: we hebben hem net een dag, maar ik ga ervan uit dat we hem nog wel even zullen hebben, en qua energieverbruik is hij volgens mij redelijk zuinig, maar pin me daar niet op vast.

Over all, erg tevreden met deze aankoop!

Merel 2014 23-01-2014

Hallo
Wij zij net in het bezit van de nieuwe Tv
Wij hebben niet de mogelijkheid om de tv aan de muur te hangen,dus wij gebruiken de tv voet.
Die vinden wij wel erg groot liever een smal voetje gehad.

met vriendelijk groet Fam Kuipers.

Fp20 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Het is een mooie tv (rustige uitstraling). Gemakkelijk te bedienen. Om snel op internet wat te zoeken is het gebruik van een tablet wel aan te raden. Anders neemt het "intikken" van je zoek opdracht wel wat tijd in beslag. Hij heeft een superbeeld! Via wifi gemakkelijk gelinkt aan mij pc. Wij zijn zeer tevreden.

RobK1963 15-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Erg mooie TV met veel mogelijkheden, uitgebreide menu's makkelijke bediening en een erg mooi design!

Ooink 11-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Geluidskwaliteit veel beter dan verwacht.
Beeld kwaliteit gewoon goed.
Mogelijkheden iets minder (beperkte hoeveelheid apps).
Gebruiksgemak prima, kan mijn weg intuïtief vinden.
Vormgeving, ziet er super strak uit is lekker dun en heeft een mooie dunne rand.
Duurzaamheid, net een paar dagen in bezit dus kan ik niet veel over zeggen. De tv en standaard voelen wel solide aan.

Bert Zweers 10-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Hele mooie Televisie met een geweldige beeld en geluidskwaliteit.
De SMART TV functie steekt met kop en schouder uit boven zijn concurenten. Al met al een geweldige TV voor net onder de duizend euro. Zeer tevreden.

MvanMelick 09-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

na lang wikken en wegen (of we een panasonic of samsung zouden kiezen) deze TV aangeschaft en er nog geen moment spijt van gehad. Met dank aan de goede uitleg tussen de 2 merken. (Stevens in Budel-Schoot)

TV is erg gebruikersvriendelijk, alles wijst zich vanzelf en de setup gaat fijn stapsgewijs. Alleen met de zenders instellen duurde het even maar dat kwam meer omdat wij glasvezel hebben en we gegevens moesten opvragen bij onze provider.

Beeldkwaliteit is subliem, vooral bij close-ups verbaasd het me hoe mooi het beeld is.

Geluidskwaliteit is voor ons ruim voldoende op een later tijdstip willen we er wel een soundbar aan hangen. Op aanraden van de verkoper hebben we het op filmgeluid gezet.

Vormgeving is erg mooi, een mooie mat zilveren voet en de rand valt nauwelijks op je bent alleen naar het beeld aan het kijken.

Duurzaamheid moeten we nog afwachten hopelijk gaat hij lang mee.

Al met al een zeer mooi televisie voor een mooi prijs.
Tevens is deze TV in zijn prijsklasse als beste getest bij de consumentenbond met een 7,5.

du Mer 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Geluidskwaliteit is prima, echter als je het vergelijkt met bv. een geluidsinstallatie erop aangesloten dan minder. Ook moeilijk om te beoordelen.

Beeldkwaliteit instellingen en mogelijkheden zijn uitgebreid. Je nuances die aan te brengen zijn, zijn ook erg subtiel. Dus zeer naar persoonlijke voorkeur in te stellen.

Qua mogelijkheden, deze zijn erg uitgebreid. Het browsen is prima, maar vereist wel een toetsenbord. Koppelingen met het interne netwerk is ideaal. Tenminste de mogelijkheid want het koppelen van wireless device (smartphone, laptop, tablet) is me nog niet gelukt.

Gebruiksgemakt: De 'smartphone like' manier van werken is erg natuurlijk. De opbouw van het menu is logisch. Dus goed.

Vormgeving vind ik strak en modern. Is een kwestie van smaak. Ik vind het zeer mooi.

Ik heb nog te weinig ervaring met het toestel om zaken zoals'duurzaamheid' te kunnen beoordelen.

w.gobbels 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Geweldige Samsung tv ligt net prijsgunstgiger dan 7000 serie als je geen webcam hoeft. Tv werkt prima samen met netwerk en nas server en Samsung telefoons. tevens een bleuray 3d erbij gekocht en ook dit werkt prima samen.

gerry 23 25-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

tevreden maar nog even afwachten.
Geluidskwaliteit: goed maar wel met daarbij aangesloten extra geluid apparatuur.
Beeldkwaliteit: soms lijkt het dat het beeld iets donkerder wordt.
Mogelijkheden: voorlopig voldoende.
Vormgeving: in orde.
Duurzaamheid: kan ik nog niets van zeggen.

tijn17 08-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

toestel nu 1 dag in mijn bezit. het is even wegwijs worden in alle mogelijkheden. maar nu al geldt het bedieningsgemak als een pluspunt. installatie instructies zijn ook duidelijk, ook via de e-manual.

alb.vanvliet 07-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Een prima TV met zeer veel mogelijkheden.
Een perfecte beeld kwaliteit, en geluid.
de drie D kwaliteit is zeer goed.

Ik vind Samsung toonaangevend op gebied van TV's.
Geweldige kleuren,en heldere beelden !
Een perfecte tv !

Andre Cardinaal 22-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F6750SS

Ik vind het om te beginnen een schitterend beeld en geluid. Ben altijd gauw tevreden geweest met een oud toestelletje. Heb er al spijt van niet eerder over te gaan naar een nieuwe, in dit geval een smart tv.